Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan~

Assalamualaikum,

rasa macam dah lama sangat tak hapdet blog...
nak buat caner penyakit MALAS dah datang~ huhuu..

Arini saje nak cite..semalam saya pegi membeli belah kat 1 pasaraya ni...
sampai je kat pintu masuk dah terpampang banner/iklan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Okey tu takpe lagi, masuk kat dalam taraaaa...
pelbagai aneka jenis biskut-biskut raya dah pon dijual. Hmm...advance sangat pasaraya ni, puasa pon tak lagi kot. 
Lagu-lagu raya? tak ON lagi mungkin tunggu hari pertama puasa..kan?

Apepon..dikesempatan ini saya nak ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa. 


  
"padanya dibuka pintu syurga dan ditutup pintu neraka dan diikat para syaitan sepanjang bulan ini"



Comments

Popular posts from this blog

Sambutan Hari Ibu, Guru dan Bapa Tabika KEMAS Darul Ilmiah

Super Duper KeFENATan

The Only Living Sahabi